Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΟΥ - ΟΛΓΑ ΧΟΛΙΔΟΥ | ΝΕΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ 2013

Στίχοι - Μουσική : Σάκης Καντάς
Eνορχήστρωση : Σάκης Βέρρος
Παραγωγή : Blue Black Label

Lyrics - Στιχοι

Από την ώρα που 'φυγες καρδιά μου
Πήρε μια λάμψη η δική μου η ζωή
Ξέχασα όλα τα προβλήματά μου
Και κάνω τρέλες πάλι σαν μικρό παιδί...

Έτσι μου βγαίνει, έτσι μου βγαίνει ...
Κι είμαι μια χαρά στα καλύτερά μου
Έφυγες και εγώ βρήκα την υγειά μου
Νιώθω τώρα πια πιο ευτυχισμένη
Ξενυχτάω και ότι θέλω κάνω....
Έτσι μου βγαίνει έτσι μου βγαίνει...

Το αποφάσισα θα ζω μόνο για μένα
Και ο χαρακτήρας που μου έφτιαξες εσύ
Να τον ξεχάσεις δεν υπάρχω πια για σένα
Έχω αλλάξει και αλλιώς την έχω δει...

Έτσι μου βγαίνει, έτσι μου βγαίνει ...
Κι είμαι μια χαρά στα καλύτερά μου
Έφυγες και εγώ βρήκα την υγειά μου
Νιώθω τώρα πια πιο ευτυχισμένη
Ξενυχτάω και ότι θέλω κάνω....
Έτσι μου βγαίνει έτσι μου βγαίνει...
Στα καλύτερά μου !!!

Καλή Ακρόαση !!!
 



http://youtu.be/eQs_5KCoMvg


Δεν υπάρχουν σχόλια: