Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

21χρονη αποκαλεί… κατάρα την εμφάνισή της!

«Κατάρα» χαρακτηρίζει την εμφάνισή της μια 21χρονη από το Σικάγο των ΗΠΑ, καθώς όπως λέει την έχει καταστρέψει μιας και θεωρείται πολύ ελκυστική! Η νεαρή Dana Adiva μίλησε για τις δυσκολίες που…..


δημιουργεί η εμφάνισή της σε επεισόδιο της εκπομπής του MTV «True Lives». Όπως αποκάλυψε, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει πρόωρα το σχολείο καθώς είχε πέσει θύμα bullying από ζηλόφθονες συμμαθήτριές της. Επιπλέον, η συνεχής προσοχή που τραβάει πάνω της, καθιστά αδύνατο το να βρει ένα σύντροφο.
Ωστόσο, δεν δίστασε να μιλήσει και για τα προτερήματα τα οποία έχει χάρη στην εμφάνισή της. «Παίρνω ό,τι θέλω και μου φέρονται σαν πριγκίπισσα. Δεν χρειάζεται να είμαι έξυπνη, γιατί έχω την εμφάνισή μου», παραδέχεται.
Ακόμη και έτσι όμως, η ίδια δεν είναι ευτυχισμένη. «Την ίδια στιγμή είναι χάλια να είσαι όμορφη, θα ήταν ωραία να με έπαιρναν σοβαρά μερικές φορές».
Και εξηγεί: «Όταν ήμουν μικρότερη, είχα συνέχεια ανθρώπους να μου λένε συνέχεια πόσο όμορφη ήμουν. Όταν όμως πήγα στο λύκειο όλα άλλαξαν. Λάμβανα τόση προσοχή από τα αγόρια, ώστε να μην τα πηγαίνω καλά με κανένα κορίτσι. Με ζήλευαν τρομερά. Λάμβανα εχθρικά μηνύματα. Συνήθως έγραφαν «απλά αυτοκτόνησε»», περιγράφει η Laura Fernee.
Παραδέχεται ακόμη ότι είχε προσπαθήσει να «κρύψει την ομορφιά της» φορώντας γυαλιά και βάφοντας τα μαλλιά της. «Προσπάθησα να κερδίσω βάρος άλλα δεν μπορούσα», παραδέχεται.
Ωστόσο, όπως αποκαλύπτει στο τέλος, αποφάσισε να «συμφιλιωθεί» με την εμφάνισή της και αντί να προσπαθεί να την περιορίσει, να την τονίσει προχωρώντας σε εγχείρηση τοποθέτησης εμφυτευμάτων στήθους…

Δεν υπάρχουν σχόλια: