Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Bιογραφικό *** ( Σούλα Δανέζη ) ***ΜΙΑΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΤΟΙΧΟΥΡΓΟΥ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΥΤΡΙΑΣ


Bιογραφικό 

*** ( Σούλα Δανέζη ) ***

Γεννήθηκα ( 2 - Μαρτίου ) και Κατάγομαι από ένα χωριό της
Λάρισας .Με το τραγούδι ξεκίνησα να ασχολούμε σε πολύ μικρή ηλικία 1992 άρχισα να γράφω τούς πρώτους μου στοίχους . και τους οποίους εχω δώσει σε πολλούς συναδέλφους , όπως το ( Είσαι μια Αλεπού ), το ( Είμαι Βοριάς ), Και άλλα τραγούδια που έχουν ακουστεί από τον Τάσο Μπουγά . Εππίσης έχουν ερμηνευτεί τραγούδια μου από τον Κώστα Μοναχό , την Άννα Φωτίου , και πολλούς άλλους . Μέσα από την πλούσια στοιχουργική μου δημιουργία αποφασίσα να κάνω την πρώτη μου δισκογραφία το 1997 με τίτλο ( Έρωτα Ληστή ) όπου ακολούθησε μετέπειτα και το 2 CD με τίτλο ( Θα ζητάς να με δεις ) Πρόσφατα ηχογράφησα 5 τραγούδια τα οποία δεν κυκλοφορούν ακόμα σε CD , αλλά όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να τα βρει στο Internet με τίτλο ( Ώρες - Ώρες ), ( μόνος μου ), ( Γιατί είναι η ζωή μου έτσι θεέ μου ), ( Εγώ η θάλασσα καημέ ), και ( Θα φύγω ) .Στα άμεσα σχέδια μου είναι η έκδοση των παραπάνω τραγουδιών σε CD και η ηχογράφηση ενός νέου τραγουδιού με τίτλο ( Έτσι Νομίζω ) . Να διευκρινίσω ότι όλα τα τραγούδια τα υπογράφω εγώ η ίδια στοιχουργηκά , εκτός από τέσσερα , και ο μουσικοσυνθέτης Παναγιώτης Κατσαρμενούδης έχει κάνει την μουσική και την ενορχήστρωση . Επί την ευκαιρία θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους με στηρίζουν , αλλά και εσάς προσωπικά .
Με πολύ αγάπη 
( Σούλα - Δανέζη ).

ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΜΙΑ ΓΕΥΣΗ 

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ 


ΣΟΥΛΑ ΔΑΝΕΖΗ, ΩΡΕΣ ΩΡΕΣ-ΝΕΟ 


ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ  http://youtu.be/NGpkr7GuwtI



ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ-ΣΟΥΛΑ ΔΑΝΕΖΗ



ΣΟΥΛΑ ΔΑΝΕΖΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΕΤΣΙ ΘΕΕ ΜΟΥ



ΘΑ ΦΥΓΩ-ΣΟΥΛΑ ΔΑΝΕΖΗ(LIVE)


ΜΕ ΟΛΟΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΗΡΘΑΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ 


Δεν υπάρχουν σχόλια: