Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

ΕΥΓΕΝΙΑ ΚΩΤΟΥΛΑ: πρωτογνωρη εμπειρια η κατακτηση του πρωταθληματος

Για την κατάκτηση του πρωταθλήματος και την αποφαση να αφίσει τον ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ για τον ΑΡΗ μιλησε η Ευγενία Κωτούλα.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ

- Ημουν πολύ χαρούμενη όταν μου είπαν για το ενδιαφέρον του ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ και ηθελα πολύ να πάω σε εναν τόσο μεγάλο σύλλογο οπως ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ,
Και ευτηχως η επιθυμια μ πραγματοποιηθηκε. θα ηθελα να ευχαριστισω πολυ την διοικηση του ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ που μου εκαναν την προταση και μου
εδωσαν την ευκαιρια να παιξω σε εναν απο τους πιο μεγαλους συλλογους της ΕΛΛΑΔΑΣ.



ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ


- Ηταν μια πρωτογνωρη εμπειρια που δεν θα την ξεχασω ποτε.Για να επιτεύξουμε τον στοχο μας δουλεψαμε πολυ σκληρα και αρμονικα ολοι μαζι παικτριες προπονητες ολοι. Μεγαλη βοηθεια ειχαμε απο την διοικηση και τον κοσμο του ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ οι οποιοι ηταν συνεχεια διπλα μας.
Ο κοσμος με μια λέξη, συγκλονιστικός. Ειχαμε μια απο της πιο δυνατες εδρες λογο κοσμου που εδινε δυνατο παρων.


ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΑΡΗ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΣ ΝΑ ΑΦΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΗΡΕΣ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.


-Σημαντικος παραγωντας ηταν οτι ημουν πιο κοντα στο σπιτι μου,γτ η αποσταση ηταν δυσκολη και να μην βλεπω την οικογενεια μου.
Ο δευτερος λογος ειναι ο χρονος συμμετοχης.Στον  ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ δεν ειχα οσο χρονο θα ηθελα και ηταν ενας σημαντικος παραγωντας ωστε να φύγω.
Τωρα για την μεταγραφη μου στον ΑΡΗ είμαι χαρούμενη που ολοκληρώθηκε και τυπικά η μεταγραφή μου.
Ήδη έχουμε ξεκινήσει πολύ δυνατά την προετοιμασία. Ευτυχώς δεν έχουμε προβλήματα που είναι κάτι πολύ σημαντικό για την περίοδο της προετοιμασίας. Η ομάδα έχει εξαιρετικό κλίμα και γίνεται πολύ καλή δουλειά ώστε να είμαστε  έτοιμες να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό σε κάθε ματς.


ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ
-Η ομαδα στοχευη σε μια καλη πορεια στο πρωταθλημα και να παμε στο final 4 στο κυπελλο.


ΤΙ ΕΥΧΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΑΝ ΕΥΓΕΝΙΑ


Προσωπικα ευχομαι να εχω μια καλη σεζον ωστε να μπορεσω να βοηθησω την ομαδα μ στο επακρον.
επισης ευχομαι υγεια σε ολους γιατι το σημαντικοτερο ειναι να εχουμε υγεια και ευχομαι να μπορεσω να παιξω και παλι αντιπαλος με την  Νίκη Τσακιρίδου η οποια παλευει για τη ζωη και ειμαι σιγουρη οτι στο τελος θα βγει νικητρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: